عنوان عکس
عنوان عکس
عنوان عکس
عنوان عکس
عنوان عکس
عنوان عکس



قرارگاه ضد صهیونیستی کمیل | اردیبهشت ۱۳۹۴

یکی از اساسی ترین تهدیدها علیه امنیت و منافع ملّی هر کشوری، تهدیدهای فرهنگی است. به همان میزان که تهدیدهای نظامی، بروز و ظهور و چهره ای آشکار دارد، تهدیدهای فرهنگی، پوشیده و با چهره ای پنهان و با بهره گیری از روش های پیچیده به کار می رود و تا جایی پیش می رود که در عصر کنونی بدون لشکرکشی، کشورگشایی امکانپذیر شده و این امکان برای صاحبان قدرت از طریق فرهنگ سازی و همسان سازی فرهنگی، شکل دهی و مدیریت افکار عمومی ایجاد شده است. در این میان رسانه ها مرکز ثقل است و نقش اول را ایفا می کند.

تهدید زایی رسانه ها از طریق نقش این وسایل ارتباطی در تبلیغات، جنگ روانی و جنگ رسانه ای به ویژه با استفاده از انگاره سازی در شکل دهی افکار عمومی، ملموس تر و ابعاد آن موضوعیتی بیشتر می یابد.
فراگیری رسانه های جمعی متنوع و مدرن در عصر کنونی که اذهان و افکار مخاطبین دشمن، خودی و بی طرف را هدف قرار داده است، همراه با ویژگی دو سویه بودن آن، آثار منفی و مثبت فراوانی را به دنبال داشته است. بهره گیری نظام سلطه از ابزارها و فنون جنگ رسانه ای در جهت کسب و حفظ منافع به کشف و اختراع و ساخت ابزارهای فرا مدرن منجر شده است به نحوی که طرف های درگیر به جای جنگ سخت و نظامی به جنگ نرم و عملیات روانی و جنگ رسانه ای گرایش پیدا کرده اند. بنابراین جنگ رسانه ای را در جهت تضعیف کشور هدف و بهره گیری از توان و ظرفیت رسانه ها برای به دست آوردن منافع تعریف می کنند. جنگ رسانه ای از برجسته ترین مولفه های جنگ نرم به شمار می رود. با وجود این که جنگ رسانه ای بیشتر در میادین نبرد نظامی کاربرد دارد اما از اهمیت آن در دیگر زمان ها کاسته نمی شود، زیرا هدف جنگ رسانه ای کنترل و تغییر اذهان و افکار عمومی مردم و تحت تأثیر قرار دادن مخاطبین است.
«فضای سایبر» یا «فضای مجازی» به عنوان کلید محیط الکترونیکی است که ارتباط افراد انسانی را با تکیه بر ابزارهای خاص «الکترونیکی مخابراتی» به صورت سریع و آسان برقرار می سازد. این محیط با کارویژه های معین خویش، بستر مناسبی را برای پیگیری و تبیین آنچه امروز به «منازعات نرم» مشهور است ایجاد می نماید.
منازعات نرم اشکالی از منازعه است که با تکیه بر ابزارهای غیر خشونت آمیز تغییر و دگرگونی در جوامع و به عبارتی سلطه به شیوه بکر، جذاب و پیچیده را دنبال می نماید. جنگ نرم، معلول تدابیر مراکز امنیتی و بنیادهای استراتژیک غربی برای طراحی اشکال جدید سلطه است.
در این شیوه از منازعات، تسلط بر افکار عمومی و دستیابی به اهداف سیاسی، اجتماعی، امنیتی و حتی اقتصادی، از طریق اقناع از یک طرف و ایجاد درگیری مستقیم برای مخاطب به گونه ای است که طراحان جنگ نرم با پرداخت حداقل هزینه ها، حداکثر استفاده را ببرند. ثانیاً برآیند این دگرگونی به صورت بلند مدت و با اطمینان بیشتری خواست ها و مطالبات جوامع سلطه گر را تأمین کند.
منازعه نرم بر اصول و روش های متعددی استوار است، مهم ترین اصل، اجتناب از خشونت های فیزیکی و پایبندی به پروسه عدم خشونت است و تأکید بر مفهوم فیزیک ناشی از این گزاره است که در این تئوری معیارهای خاصی برای عدم خشونت تجویز می شود.
۱٫ خشونت غیرفیزیکی و به عبارتی خشونت در اشکال فکری – فرهنگی را نفی نمی کند. درگیری های فکری فرهنگی از بسترهای مساعد برای تداوم چنین گفتمانی است.
۲٫ پرهیز از خشونت به معنای پرهیز از اشکال خشونت فیزیکی نیز نیست بلکه خشونت در این تئوری از ابزار قالب و رایج به ابزار فرعی و تئوریزه شده تبدیل می شود. بر همین اساس در فاز عملیاتی جنگ نرم خشونت های متعددی به صورت درگیری مستقیم ویژه به یکی از اصلی ترین ابزارهای هدایت جنگ نرم تبدیل شده است. ویژگی منحصر به فرد فضای سایبر هم ابزارهای مورد نظر را در اختیار مجریان براندازی نرم می گذارد. هم چنین کارویژه های جنگ نرم به عملی ترین وجه نمایان می شود.

تمرکز دشمن بر فضای مجازی در هدایت جنگ نرم
توانایی فضای سایبر در کنترل و هدایت منازعات نرم باعث شده است، کشورهای سلطه گر حسابی ویژه را برای نقش آفرینی این براندازی (داخلی) در محیط مجازی در نظر بگیرند. به گونه ای که امروز عمده ترین ابزار هدایت جنگ نرم، همان فضای مجازی است.
میزان تمرکز دشمن بر استفاده از آخرین فرصت برای مقابله با کشورهای معارض باعث شده است که گاه و بیگاه کدهای این تاکتیک عملیاتی در زبان مقامات و مسؤولان سیاسی بیان شود. بدون تردید اکنون بخش عمده ای از منازعات بین نظام اسلامی و جهان سلطه و دنباله های داخلی آن ها در عرصه مجازی در حال وقوع است. چالشی که تدبیر و هدایت آن می تواند به یک فرصت برای غلبه گفتمان انقلاب اسلامی بدل شود.
سهم فضای مجازی از بودجه های میلیاردی که کنگره آمریکا برای مقابله با جمهوری اسلامی تصویب می کند، بیانگر اهمیت جایگاه این عرصه در تقابل امنیتی – سیاسی دو نظام است. گرچه اغلب تحلیل گران بر این باورند که آنچه تحت عنوان بودجه آمریکا برای مقابله با نظام اسلامی در رسانه ها طرح می شود، فقط درصدی از این بودجه است و میزان واقعی بودجه های مصوب علیه نظام اسلامی بسیار بیشتر از این مقادیر است، با این وجود همین سهم رسانه ای شده این بودجه ها نیز قابل توجه است. فقط در یک مورد از بودجه ۵۵ میلیون دلاری مصوب ۲۰۱۰، ۱۵ میلیون دلار مختص فضای مجازی است. در کنار این، باید بودجه هایی را که به صورت غیرمستقیم از طریق بنیادهای متعدد صرف فعالیت در این عرصه می شود نام برد که مقدار آن ها به مراتب بالاتر از این بودجه رسمی است.
این مصوبات و تلاش ده ها بنیاد استراتژیک برای سمت و سو دادن به این فعالیت ها، با پشتوانه های مقامات عالی رتبه آمریکایی و صهیونیستی، انگیزه مضاعف می یابد، به گونه ای که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به صراحت از آمریکا می خواهد از توان تکنولوژی مجازی خود برای مهار جمهوری اسلامی حداکثر استفاده را بنماید.
البته طی این مسیر و آزمون و خطای مجدد در این زمینه از جانب دشمن امری طبیعی است چراکه دشمن با آزمایش همه شیوه های مقابله با جمهوری اسلامی و مشاهده ناکارآمدی آن ها، اکنون علناً جنگ نرم و کودتای مخملین را در دستور کار دارد. فضای مجازی تنها روزنه امید برای دشمن است تا ضربه نهایی را بزند. اما دشمن بار دیگر دچار یک اشتباه استراتژیک گردیده است و آن غفلت از توانمندی نظام اسلامی در احاطه بر این عرصه است. شبکه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی در چند سال اخیر علناً و رسماً همه امکانات خود را در اختیار مخالفان قرار داده اند اما تسلط ایران بر اوضاع و اشراف کامل اطلاعاتی دستگاه های توانمند امنیتی، این اقدامات را اگرچه تاحدودی کم اثر کرده اما ضایعات عمیق فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و عقیدتی به همراه داشته است.

اینترنت؛ خاستگاه اصلی رسانه های امروز
اینترنت از آن دسته فن آوری هایی است که استفاده ی از آن به عنوان ابزاری برای تبادل اطلاعات در سطح کلان در نقاط مختلف جهان، راه اندازی شد.
پس از راه اندازه ی پروژه ی «اسپوتنیک ۱» توسط اتحاد جماهیر شوروی در سال ۱۹۵۷ میلادی و پرتاب ماهواره ی PS1 به فضا به جهت مخابره ی سیگنال های رادیویی به نقاط مختلف زمین که مهم ترین رویداد قرن بیستم محسوب شده و به عنوان یکی از بزرگترین عناوین رشد دانش و فن آوری در تاریخ زندگی بشر، شمرده می شود؛ ایالت متحده ی آمریکا با ایده گرفتن از این پروژه پس از به صدا در آمدن زنگ خطری از جانب شوروی، با تأسیس مؤسسه ی «آرپا» که زیرمجموعه ای از وزارت دفاع ایالات متحده ی آمریکا بود؛ اداره ی فن آوری اطلاعات را تأسیس نموده و بالاخره لارنس رابرتس توانست در سال ۱۹۶۹ اولین اتصال شبکه ای را در کالیفرنیا به جهت استحکام و مقاومت نیروی هوایی آمریکا در برابر حوادث، برقرار نماید.
پس از حدود ۱۸ سال، آزمون، خطا و کار عملیاتی توسط مؤسسه ی «آرپا» و با حضور برخی دانشمندان انگلیسی، در سال ۱۹۸۸ اولین پروژه ی اقتصادی – تجاری برای بهره برداری از اینترنت در دنیای تجارت رونمایی شد.
در سال ۱۹۹۱ استفاده از اینترنت پس از گذشت حدود ۴ سال، در دسترس همگان قرار گرفت و در سالهای ۱۹۹۶ و ۱۹۹۷ رشدی انفجاری داشت که پس از گذشت حدود پانزده سال از رشد انفجاری آن بر اساس آمار و ارقام، کاربران اینترنت به حدود سه میلیارد نفر رسیدند که ۸۰ درصد آن را قشر ۱۴ تا ۲۵ سال تشکیل می داد و این عدد یعنی حدود یک سوم جمعیت کره ی زمین.
اگرچه در این مختصر قصد نداریم به سابقه ی اینترنت اشاره نمایم اما پرداختن به این حداقل ضروری می نماید که بدانیم این پروژه ی عظیم، تحت نظر یک نهاد نظامی به نام وزارت دفاع ایالات متحده، به جهت تأمین امنیت پروازهای نیروی هوایی آمریکا و نیز مقاوم سازی و آسیب ناپذیری آن، راه اندازی گردید. بدین معنا که این تکنولوژی اگر قدرت دفاع نیروی هوایی آمریکا را افزایش می دهد، می تواند یک ابزار نظامی جهت مقابله با تهدیدها و ایضا تبدیل آن تهدیدها به فرصت های نظامی مؤثر باشد.
امروز پس از گذشت بیش از۵۰ سال از کلید زدن این پروژه می گذرد و بر اساس آمار و ارقام در سال جاری بیش از یک سوم جمعیت کره ی زمین با این تکنولوژی به طور مستقیم در ارتباط هستند و دستیابی به آن با توجه به فراوانی رایانه های شخصی (در انواع مدل های قابل حمل و غیر قابل حمل) هم چنین تلفن های همراه و یا استفاده از شبکه های بی سیم، بسیار راحت می باشد به طوریکه می توان در همه جای دنیا، اینترنت را در کنار خود داشت. با توجه به فراهم بودن مقدمات اتصال به شبکه ی جهانی، استفاده از اینترنت، امروزه در بخش های مختلف امکان پذیر شده است.
استفاده هایی همچون:
۱ – بازار بزرگ برای شرکت ها برای فروش محصولات خود
۲ – خرید و فروش در سطح کلان و اشتغال به تجارت
۳ – تبلیغات
۴ – انتشار اطلاعات تجاری، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، علمی و…
۵ – معرفی شخصی
۶ – انتشار اخبار
۷ – سرگرمی و بازی
۸ – تسریع ارتباطات
۹ – کاهش هزینه ها در برقراری ارتباطات
۱۰- به اشتراک گذاری ایده ها به صورت رایگان، کم هزینه و به سرعت
۱۱- دوست یابی
۱۲- به وجود آمدن جنبش های نرم افزاری
۱۳- انتشار اسناد محرمانه
۱۴- گسترش همکاریهای سیاسی
۱۵- هکرها و نفوذکننده ها
۱۶- انتشار فرهنگ قومی و ملیتی
۱۷- استفاده های جاسوسی
۱۸- ترویج فساد و فحشاء
و ده ها استفاده ی دیگر که در این مختصر نمی گنجد.

اینترنت از نگاه سکاندار نظام اسلامی
با توجه به این مقدمه و تامل در آمار فوق الذکر، این سؤال در اذهان ایجاد می شود که:
چرا پنتاگون به راه اندازی چنین پروژه ای که به زعم برخی کارشناسان، بزرگترین سامانه ی طراحی شده به دست بشر می باشد؛ دست زد؟ جواب این سؤال را با جستجو در سخنان مقام معظم رهبری یافتیم که به صورت مختصر و تیتروار خدمتتان ارائه می گردد:
۱- ابزاری برای تهاجم به تفکرات اسلامی و به خصوص تفکرات شیعی
۲- ابزاری برای تهاجم خاموش به مبانی شیعی با تبلیغات فرنگی
۳- اینترنت ازجمله عوامل فسادبرانگیز فرهنگی
۴- ابزاری برای ترویج فرهنگ غربی
۵- ابزاری برای نشر افکار باطل و شبهات
۶- ابزاری در خدمت برقراری سلطه ی جهانی توسط قدرت ها
۷- ابزاری برای کاشت بذر فرهنگی در جوامع
۸- ابزاری در خدمت استکبار برای هدف قرار دادن افکار روشن
۹- ابزاری برای براندازی انقلاب اسلامی ایران
۱۰- ابزاری برای تسریع تبادل اطلاعات، آراء و تبادل اندیشه ها
۱۱- اینترنت ابزاری برای تبلیغ اما نه به قداست منبر
۱۲- تکنولوژی ای که روحانیت باید از آن استفاده کند
۱۳- اینترنت ابزاری در خدمت ناتوی فرهنگی
۱۴- اینترنت ابزاری در خدمت اهداف سیاسی آمریکا جهت سلطه بر خاورمیانه
۱۵- اینترنت ابزاری جهت ارتباط با عناصر خودفروخته ی سیاسی که حساسیت تیترهای فوق در مشروح سخنان ایشان بیشتر درک می شود، شایسته است جهت آشنایی با متن این سخنان، به سایت معظم له مراجعه نمایید.
از دید کلی و گونه شناسی تهدیدها، یکی از اساسی ترین تهدیدها علیه امنیت و منافع ملّی هر کشوری، تهدیدهای فرهنگی است. به همان میزان که تهدیدهای نظامی، بروز و ظهور و چهره ای آشکار دارد، تهدیدهای فرهنگی، پوشیده و با چهره ای پنهان و با بهره گیری از روشهای پیچیده به کار می رود و تا جایی پیش می رود که در عصر کنونی بدون لشکرکشی، کشورگشایی امکانپذیر شده و این امکان برای صاحبان قدرت از طریق فرهنگ سازی و همسان سازی فرهنگی، شکل دهی و مدیریت افکار عمومی ایجاد شده است. در این میان رسانه ها مرکز ثقل است و نقش اول را ایفا می کند.
آنچه که واضح می نماید اینست که دشمن برای تخریب جوامع اسلامی، برنامه ریزی دارد چراکه با رشد روحیه استقلال طلبی و ترویج رشادت توسط شرع مقدس اسلام، جوامع بشری از سلطه ی قدرت ها و مستکبرین خارج خواهند شد. به همین خاطر اسلام، هدف مستقیم قدرت ها خواهد بود. برای این کار از راه های مختلفی استفاده می شود اما اساسی ترین راه برای از بین بردن اسلام، هدف قرار دادن روحیه ی ایمانی و اراده ی جوانان یک ملت است که در حال حاضر بر بستر رسانه های نوظهور این پروژه در حال عملیاتی شدن است.


موضوعات مرتبط: آموزش ، راههای نفوذ ، اطلاعات عمومی
برچسب‌ها: ماهواره , آسيبهاي ماهواره , جنگ رسانه اي , انقلاب


تاريخ : ۱۳۹۴/۰۲/۲۴ | | نويسنده : ارتباطات قرارگاه ضد صهيونيستي كميل |

۱- هر چیزی را فورأ به إشتراک نگذارید. إبتدا آنرا با دقت بخوانید و کمی در آن تأمل کنید.

۲- هر چیزی را هر جایی کپی نکنید.

۳- لطفا از شدت آزادی بیانی که در گروه‌های مجازی وجود دارد، ذوق‌زده نشوید! شاید مسیر راگم کرده باشید و به بیراهه بروید.

۴- اول ازهمه، اهداف گروه‌تان را مشخص کنید.

۵- هرکسی را به هرگروهی اضافه نکنید.

۶- حجم خبرهایي را که به اشتراک می‌گذارید خودآگاهانه و با وسواس کنترل کنید.

۷- گاهی تماشاگر باشید.

۸- واکنش سریع نشان ندهید.

۹- همیشه حواس‌تان باشد که چه پست می‌کنید.

۱۰- مطالب متناسب بامخاطب پست کنید.

۱۱- گاهي وقتها مي توانيد باكم يا زياد كردن کلمات یاجملات، پيام قبلي را اصلاح ويا تكميل نماييد.

۱۲- هوشيارانه عمل كنيد چون شاید درآينده، از أثرات منفی این پيامها، درشرایطی عليه خودتان یا خانواده تان استفاده شود.

۱۳- دقت کنید که إشاعه دهنده فحشا نباشید.

۱۴- آبروی دیگران، بازیچه شما وأبزاری برای سرگرمی دوستانتان نیست.

۱۵- در به إشتراک گذاشتن فایلها و عکسها، کمی دورأندیش باشید! شاید قربانی بعدی شما باشید.

۱۶- در هر شرایطی که قراردارید، ترویج دهنده أفکاری سازنده و سالم باشید.

۱۷- اگر شما را در گروهي عضو كردند و شما هيچ كس را نمي شناسيد و يا از هدف گروه بي اطلاعيد، سریعأ أز آن خارج شويد.

۱۸- پیامی که قبول ندارید به دیگران ارسال نکنید.

۱۹- توجه كنيد كه امروزه يكي از راههاي شناخت شخصيت شما همين شبكه هاي اجتماعي است.

۲۰- در إنتقاد از دیگران إنصاف را رعایت کنید.

۲۱- در مبارزه با نظرات و عملکرد دیگران از جاده مردی و مردانگی خارج نشوید.

۲۲- همیشه خداوند را حاضر و ناظر بر أعمال خود بدانید.

۲۳- از دین إستفاده ابزاری نکنید.

۲۴- خرافه پرستی را ترویج نکنید.

 




تاريخ : ۱۳۹۴/۰۲/۱۶ | | نويسنده : ارتباطات قرارگاه ضد صهيونيستي كميل |

بیانات رهبری

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌ (۱)
 و صلّی الله علی محمّد و اله الطّاهرین‌

 خیلی خوش آمدید عزیزان من! با انفاس طیّبه‌ی خودتان این فضا را، این حسینیّه را معطّر کردید. حقیقتاً نفَس معلّم نفَس طیّب است و هر فضایی که معلّمین در آن فضا حضور داشته باشند، انسان اطمینان دارد که رحمت الهی و برکات الهی ان‌شاءالله در آن فضا و در آن مکان خواهد بود. امیدواریم خداوند به شماها توفیق بدهد که این کار بزرگ را، این مسئولیّت عظیم را، هم شما معلّمین، هم شما مسئولان آموزش و پرورش بتوانید به بهترین وجهی انجام بدهید.

متن کامل در ادامه مطلب




تاريخ : ۱۳۹۴/۰۲/۱۶ | | نويسنده : ارتباطات قرارگاه ضد صهيونيستي كميل |
تاريخ : ۱۳۹۴/۰۲/۱۳ | | نويسنده : ارتباطات قرارگاه ضد صهيونيستي كميل |

ریاست محترم جمهور ، جناب آقای دکتر روحانی سلام علیکم

در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت معلم بزرگ ، استاد مطهری و بزرگداشت روز معلم هستیم. یقین دارم بزودی بنا به سنت مألوف به مناسبت این روز بزرگ ، پیامی از ناحیه جنابعالی خطاب به معلمین عزیز کشور صادر گردیده و مقام بلند پرچمداران فرهنگ این مرز و بوم کهن ، مورد تعظیم تان قرار خواهد گرفت.نگارنده این سطور نیز به موازات ستایشهای دوره ای رئسای جمهور محترم کشور از مقام معلم ، هر از گاه مبادرت به طرح برخی گلایه های این قشر عظیم نموده و از باب «النّصیحَة ُ لِائِمّةِ المُسلمِین» نکاتی را به کارگزاران دلسوز نظام متذکر شده است.از آنجاییکه مقالات مذکور حاوی برخی گلایه های جدی معلمین عزیز بود ، نگارنده بر آن شد تا با باز نشر بخشهایی از آنها ، توجه دولت محترم جنابعالی را مجددا به بازنگری اساسی در اصلاح وضع معیشتی و حیثیتی آموزگاران خستگی ناپذیر ایران اسلامی معطوف کند . باشد که دستی از آستین عدالت و تدبیر برون آمده و با نشاندن پاسداران فرهنگ و تمدن ایران عزیز در جایگاه شایسته خود، گامی در جهت اعتلای عظیم ترین دستگاه فرهنگی کشور برداشته شود.

جناب آقای رییس جمهور!

درز گاه و بیگاه خبر بهره مندی بعضی ها(!) از دستمزدهای کلان ، پاداشهای یواشکی(!) و امتیازات ویژه تشکیلات دولتی از یک سو و سطح نازل دریافتی معلمان کشور از دیگر سو، سالهاست که چون دو لبه تیغی ، روان مرزبانان «فرهنگ» این ملت را نشانه رفته و به جویدن آن مشغولند. براستی آیا تا کنون از خود پرسیده ایم آموزش و پرورشی که تنها با تنفس مصنوعی قادر به ادامه زیست باشد چگونه خواهد توانست ازعهده رسالت اساسی خود که بالاندن و اعتلای نسل توفنده و جوان کنونی است بر آید؟

به تلخی باید گفت شکاف درآمدی میان فرهنگیان - این افسران جنگ نرم – با برخی کارکنان دستگاههای دولتی از « ثری » است تا «ثریا»(!) ما از علمای دینمان آموخته ایم که قضات در بیت العدل با کفش تنگ بر مسند قضاوت تکیه ندهند چه ، هر گونه فشاری بر جسم قاضی - ولواندک – داوری وی را متأثر از خود خواهد ساخت. با چنین وصفی باید پرسید معلمی که - جسم و جانش - بی وقفه در زیر ضربات پتک سنگین تورم قرار دارد آیا قادر به پرورش مدیران آتی کشور که رکن بنیادین توسعه کشورند خواهد بود یا خیر؟

جناب آقای رییس جمهور!

به خوبی مستحضرید تأکید بر لزوم توجه ویژه به وضع معیشتی معلمین به معنای دردانه بودن آنان نیست ، بل سخن بر سر حراست از قداست جایگاهی است که این عزیزان نگهبانان آنند. مگر نه این است که نبض حیات هر جامعه ای با فرهنگ آن می تپد؟ و مگر نه این است که شانه های ستبر معلمین همواره سکوی صعود طیفهای جریان ساز فرهنگی کشور - از رجال سیاسی گرفته تا علمای دین و دانش - بسوی قله های قدرت و معرفت و معنویت بوده اند؟ ما هرگز منکر وجود معدود معلمینی که برغم عسرت و تنگدستی توانستند معجزه آسا ملک را تا ملکوت در نوردند و چهره های درخشانی را در دامان خویش پرورش دهند نیستیم و به این تک ستارگان آسمان تاریخ خود می بالیم ، ولی مانده ایم با این بیانات حکیمانه پیامبر(ص) که به حق فرمودند :« من لا معاش له لا معاد له» ، « کادالفقر ان یکون کفرا» و یا سخن نورانی مولای متقیان(ع) که فرمودند: « الفقر الموت الاکبر» چه کنیم؟

مطمئن باشید جامعه ای که عزت معلمش به تندباد فقر سپرده شود ، « فرّ» فرهنگش به اندک نسیمی فرو خواهد ریخت.

گرچه میدانیم متولیان امور آماده اند ساعتها در ستایش از قامت رعنای فرهنگ سخن سر داده و با رگباری از سمینار و سمپوزیوم به تمجید از مقام بلند معلم پرداخته و دست و دلبازانه سبد سبد تعارف نثار فرهنگیان کنند و وعده های دلپذیر دهند ولی به تلخی باید گفت آنچه تا کنون تجربه نشان داده این است که هزار وعده خوبان یکی وفا نکند.خدا نیاورد آن روزی را که خادمان ملتی مشمول این تعبیر قرآن شوند ، «شغلتنا اموالنا و اهلونا» (!)

جناب آقای دکتر روحانی!

آیا به نظر شما این تلخ و گزنده نیست آموزش و پرورشی که در نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی توانست سخاوتمندانه با تزریق نخبگان فرهنگی خود در شریانهای خشکیده ارکان حکومت ، جانی دوباره در کالبد نظام بدمد این سان دچار عارضه کم خونی شده و در بستر احتضار قرار گیرد؟ یاد شهدای عالی مقامی همچون مطهری ها ،رجایی ها، همت ها ،...بخیر.

چه کسی است نداند که معلم، این سرباز «گم نام و گم نان» ، چگونه برغم تنگنای معیشتی – چه در دوران دفاع مقدس و چه در عصر بازسازی – با درک عمیق از شرایط حساس کشور ، نجیبانه زبان در کام کشیده و دندان صبر بر جگر نهاد و سنگ ریاضت بر شکم بست تا میهن عزیزش از زیر بار سنگین و فرساینده ویرانی ها کمر راست کند.اکنون بدور از انصاف است که برخی برنامه ریزان با تکیه بر مساند قدرت و ثروت ، معلمین را پیوسته به زهد و قناعت موعظت فرموده و باز شدن بخت آنان را به کرام الکاتبین حوالت دهند.

امروزه بر کسی پوشیده نیست که این قشر خدوم، با تنها ته مانده غیرت خود است که شلاق بر حلق و حنجره می کوبد تا شاید قدمی زن و فرزند را و گامی نسل نوپای انقلاب را افتان و خیزان یدک کند!

جناب آقای رییس جمهور!

به عقیده جنابعالی آیا می توان به بهانه پرشمار بودن جمعیت معلمان ، نیازهای بنیادین این مولدان حقیقی کشور را به طاق نسیان کوبید و آنان را غریبانه در میان طوفانی از تبعیض و تورم به امان خدا رها کرد؟ تأمین رضایت بیش از یک میلیون معلم یعنی خدمت رسانی به دوازده میلیون دانش آموز و تربیت دوازده میلیون دانش آموز درس خوان و سربراه یعنی تأمین رضایت چندین میلیون خانواده ، آیا این دستاورد کمی است؟ و آیا جز این راهی برای تحقق بخشی از شعار سال مقام ولایت یعنی «دولت و ملت ، همدلی و همزبانی» هست؟ برنامه ریزان محترم کشور گویا فراموش کرده اند که اگر وفق اصل سوم قانون اساسی ، خدمات آموزش و پرورش باید رایگان در اختیار مردم قرار گیرد، بر اساس اصل چهل و سوم همان قانون ، حفظ حریت انسانها از طریق رفع فقر و محرومیت نیز مورد تأکید قرار گرفته است! نکته در این است که با نامعادله مضحکی همچون دخل به ریال خرج به دلار نمی توان از معلم انتظار داشت که از نسل متراکم امروز ، جوان متعهد تحویل جامعه دهد . شک نکنید از کارگاه «مربی خسته و ناکارآمد» چیزی جز «مربای تلختر از حنظل» صادر نخواهد شد.به قول آن گوینده نازک اندیش وقتی که قلبت کوه آتشفشان است چگونه انتظار داری که در دستانت گلی بروید ؟

جناب آقای رییس جمهور!

به عقیده شما چه زمانی قرار است حاکمیت با در انداختن طرحی نو ، غائله ملال آوری همچون حقوق ومعوقات فرهنگیان را برای همیشه فیصله بخشیده و دغدغه های معلمین عزیز را از مقوله «کم» به «کیف» ارتقا بخشد؟ آیا براستی زیبنده است انقلابی که بر بنیان فرهنگ پدید آمده و بنام فرهنگ در حال پیشروی است ، سقف آرزوی پیشقراولان آن ، که در آغاز، تحقق جامعه ای همچون «مدینة النبی» بود ، این چنین تنزل یابد؟باور کنید ما انتظاری بیش از آنچه امام علی (ع) خطاب به والی خویش مالک اشتر فرمودند نداریم :

اسبغ علیهم الارزاق فان ذلک قوة لهم علی استصلاح انفسهم

به (کارمندانت) روزی فراوان ارزانی دار که با گرفتن حقوق کافی در اصلاح خود بیشتر می کوشند...(نامه ۵۳)

جناب آقای رییس جمهور !

بهتر ازما واقفید دشمنان غداری که با جانفشانی های جوانان رشید سرزمینمان به آنسوی مرزها روبیده شده بودند چندی است که از رخنه های پدید آمده در فرهنگ کشور دوباره عزم بازگشت کرده و در صدد اشغال این بار، نه «خاک» ، بلکه «قلب پاک» نسل انقلابند. حال پرسش این است که مسئولان نظام در برابر صف آرایی جدید دشمن چه تمهیدی اندیشیده اند؟ ؟ باور کنیم که با چند شب شعر و کنسرت و جشنواره و یا تولید چند فیلم و سریال نمی توان نسل جوان را در برابر سیلاب بنیان کن فرهنگ غرب واکسینه کرد. امروز سلسله جنبانان فرهنگ این سرزمین یعنی معلمین که در خط مقدم جنگ نرم قرار دارند بی ساز و برگ و جنگ افزار به امان خدا رها شده اند. بی اعتنایی به امور معیشتی فرهنگیان موجب شده است تا شماری از آنان انگیزه خود را از کف داده و آرزوی انتقال به دیگر سازمانهای نان و آبدار دولتی و خصوصی را در سر بپرورانند و یا به مشاغل دست چندم تن در داده و یا برای لقمه ای نان ، هفت روز هفته را از صبح تا پاسی از شب حنجره بدرانند.می پرسیم مگر نه این است که حضرت امیر (ع) فرمودند بر مومن لازم است که شبانه روز خود را به سه قسمت تقسیم نموده و بخشی را به «نیایش» ، بخشی را به امر «معاش» و بخش دیگر را به «تلذذ» در امور حلال اختصاص دهد؟ آیا در این سرزمین کسی نیست که پاسخ دهد از چه رو در غم فرار چند مغز(!) به آنسوی مرزها ماتم می گیریم ولی از شنیدن مهاجرت شمار عظیمی از «مغزپروران» کشور - یعنی معلمین - به سمت مشاغل غیر فرهنگی مرثیه نمی خوانیم و گریبان چاک نمی دهیم؟ آیا در چنین شرایط اسف باری می توان امید داشت که فرزندان پاک این سرزمین در انشای خود با موضوع «علم بهتر است یا ثروت» باز هم «علم» را برگزینند؟.مطمئن باشید در وانفسایی اینچنین ، جوانان تیزاندیشمان با مشاهده فلاکتی که دامان مرزبانان حقیقی فرهنگ کشور را گرفته است هرگز سر بر آستان علم و فضیلت نخواهند سایید.باور کنیم هزینه های هنگفتی که اینک بابت خسارات ناشی از عقب ماندگی های علمی و مبارزه با مفاسدی همچون سرقت و قتل و اعتیاد و دیگر نابسامانی های اخلاقی از انبان نیمه تهی ملت پرداخته می شود «کفاره» بی توجهی به عناصر فرهنگی است.گویا اساسا بنا نیست واژه ای بنام پیش گیری در قاموس مدیریت کشور جایی برای خود باز کند!

جناب آقای رییس جمهور!

حتما بیاد دارید که در سال ۶۹ ، ستاد مبارزه با حوادث غیر مترقبه در جهت اجرای یکی از پروژه های خود ۹۸ میلیارد ریال درخواست اعتبار نمود که در نهایت با موافقت ۲۷میلیارد ریالی نمایندگان مردم مواجه شد . در پی وقوع زلزله سهمگین در منجیل و رودبار در همان سال(۳۱خرداد) ، مجلس در اقدامی فوری۹۰میلیارد ریال بابت کمک به آسیب دیدگان اختصاص داد .ملاحظه می فرمایید؟ متولیان محترمی که قبل از فاجعه، راضی به تصویب ۹۸میلیارد ریال نبودند ، سخاوتمندانه دست به جیب بیت المال فرو برده و افزون بر مبلغ فوق ، ۱۹ میلیارد ریال دیگر را بابت کفن و دفن و مجلس تحریم و هزار مصیبت دیگر هزینه کردند. براستی آیا «نوشدارو»هایی از این دست جای خالی «سهراب» های مان را پر خواهد کرد؟ پیشنهاد می شود برنامه ریزان کشور در کنار تقلید از برخی ادا و اطوارهای اجانب ، نیم نگاهی به نظام آموزش و پرورش آنان نیز بیفکنند شاید فرجی حاصل آید. سامورایی های ژاپنی که روزگاری به مولدان بنجل ترین محصولات جهان شهره بودند ، با محوریت قرار دادن آموزش و پرورش خود توانستند این کشور را به یکی از قدرتمندترین صنعتگران جهان مبدل کنند.بنابر روایتی معلمین این کشور در هر وضعیتی بیش از سایر کارکنان همطراز خود در دیگر سازمانهای دولتی حقوق دریافت می کنند زیرا در نگاه استراتژیستهای چشم بادامی ها، معلمین در صدر فهرست مولدان اصلی به شمار می روند.

جناب آقای رییس جمهور !

براستی چه رازی در این نکته نهفته است که خداوند حکیم پیش از آنکه از زنبورعسل، انتظار شفا بخش ترین ماده عالم را داشته باشد ، این حشره به ظاهر کوچک را امر به گزینش مسکن و تناول از هر ثمری فرموده و آنگاه آن را به تکاپو در راه خود فرا می خواند؟

پروردگار تو به زنبور عسل وحی کرد که از کوهها و درختان و داربستهایی که مردم می سازند خانه هایی برگزین. سپس از همه ثمرات بخور و با اطاعت از راههای پروردگارت رهسپار باش. از درون شکم آنها شهدی با رنگهای گوناگون خارج می شود که شفای مردم در آن است که در این امر نشانه روشنی است برای کسانی که اهل فکرند.(آیات ۶۸ و ۶۹ سوره شریفه نحل)

فارغ از مفاهیم بلند معرفت آموز آیات شریفه فوق، چه نتیجه عملی و مدیریتی میتوان از آنها گرفت؟ آیا پیام این نیست که تنها با تنیده شدن سه مولفه بنیادین «مسکن» و «معیشت» و «عبودیت» است که می توان به بی بدیل ترین محصول شفابخش عالم آفرینش دست یافت؟ به هوش باشیم که «شهد علم و فرهنگ» جز با «تجهیز معلم» به ثمر نخواهد نشست.جای درنگ و تعلل نیست صدای پای نسل جوانی را که در راه است بشنویم. همان پاک فطرتانی که اگر بدست مربیان فاضل و دلسوز درس ادب و فرهنگ نبینند جامعه مدرن و پر زرق و برق مان را لگد کوب ماجراجوییهای خود کرده و بر ویرانه های آن پای کوبیده و دست افشانی خواهند کرد .آندم که آدمی می شنود حضرت حسین بن علی (ع) معلمی را بپاس تعلیم فرزند گرامیشان پاداش فراوان بخشیده و او را مستحق جزایی فزونتر از آن می دانند و از سویی وقتی به ملتی بیگانه از اسلام نظر می کند که چگونه معلم خود را هوشمندانه بر صدر نشانده است به یاد این فرمایش امیرمومنان علی (ع) می افتد که چه حکیمانه فرمودند:

الله الله لا یسبقکم بالعمل به غیرکم

خدا را خدا را در باره قرآن ، مبادا دیگری در عمل به احکام آن از شما سبقت گیرد .(نامه ۴۷)

جناب آقای رییس جمهور!

فرهنگیان فرهیخته به نیکی از شرایط حساس کنونی حاکم بر کشور و منقطه آگاه بوده و کاملا به محدویتهای دولتتان در اجابت فوری به مطالبات برهم انباشته خود وقوف کامل دارند ، لذا بر این عقیده اند جز تکیه بر یک عزم ملی و آهنین هرگز نمی توان قلب کم رمق و رو به موت آموزش و پرورش کشور را احیا کرد. بیمار رنجوری که هم اینک روی دست مانده ، ناخوش احوال تر از آن است که با نواله ناچیز دولت از جا نیم خیز شود ، چه رسد به این که از جا برخیزد! لذا پیشنهاد می شود نظام برای برون رفت آموزش و پرورش از گرداب معضلات ، موارد ذیل را مد نظر قرار دهد :

یکم - دولت محترم باید با تمام توان، آژیر خطر را همچون دوران جنگ تحمیلی به صدا در آورده و به همگان بباوراند که دشمن از مراحل تهاجم و شبیخون فرهنگی به سرعت گذر کرده و هم اکنون در قتل عامی گسترده مشغول کشیدن انتقامی سخت از فرزندان معصوم این ملت مجاهد است.در این میان جریانات سیاسی بدلیل اثرگذار بودن بر افکار عمومی ، نقش حیاتی بر عهده دارند. لذا ضروریست جناحین– تحت هر عنوانی اعم از اصول گرا و یا اصلاح طلب ، چه آنها که دل در گرو انقلاب دارند و چه آنها که رگ وطنخواهی هنوز در وجودشان نخشکیده – بخاطر خدا موقتا دست از تصفیه حسابهای حزبی و قبیلگی برداشته و تا اوضاع ناخوشایند آموزش و پرورش کشور را سامان نبخشیده و زخم مزمن آنرا درمان نکرده اند قرار و آرام نگیرند. حضور نیروهای مردمی در میدان امداد رسانی به دولت از آنچنان اهمیتی برخوردار است که در صورت تحقق ، میتواند باطل السحر طلسم عقب ماندگی آموزش و پرورش از کاروان توسعه کشور باشد.لذا مشارکت اقشار گوناگون ملت – از مراجع عظام گرفته تا دیگر صنوف – در این بسیج عمومی ضروریست.

دوم – لازم است تمامی پروژه های غیر زیربنایی دولت ، عجالتا متوقف گردیده و از هرگونه اقدامات تشریفاتی هزینه بر ممانعت به عمل آمده و کلیه سرمایه های سرگردان به سمت نهاد آموزش و پرورش هدایت شود.

سوم – باید از طریق ارایه تسهیلات ویژه ، جذب نیروهای نخبه وکارآمد فرهنگی و علمی به آموزش و پرورش ، در دستور کار قرار گیرد.

چهارم – جهت رهایی دولت از احساس شرمندگی نسبت به ناتوانی آن در رفع مشکلات عدیده بر زمین مانده فرهنگیان ، لازم است وزارت آموزش و پرورش به سمت استقلال مالی حرکت نموده و وابستگی شدید خود به دولت را کاهش دهد.بدین منظور لازم است در چارت سازمانی و تشکیلاتی وزارتخانه ، معاونتی تحت عنوان معاون اقتصادی شکل گرفته و از طریق آن ، سیاستهای راهبردی مالی مورد بررسی قرار گیرد.اهم وظایفی که این معاونت بر عهده خواهد داشت به قرار ذیل اند :

الف - آن دسته از فضاهای آموزشی ای که امکان بهره برداری اقتصادی از آنها وجود دارد شناسایی شده و دراختیار افراد واجد صلاحیت قرار گیرند. این اقدام ، کمک شایانی به خودگردانی مدارس خواهد نمود.

ب - کلیه دارایی های متعلق به آموزش و پرورش در سرتاسر کشور که بعضا سالیان سال معطل مانده اند شناسایی شده و برای سودآوری آنها تمهیدی اندیشیده شود.

ج - برای کلیه مدارس کشور یک حساب جاری در شعب بانک سرمایه استانها افتتاح گشته و با تصویب قوانینی برای مانده سرمایه های مدارس در این بانکها سود مشروع در نظر گرفته شود. عواید حاصل از این درآمدزایی می تواند جایگزین مناسبی برای سرانه مدارس گردد.

د - از آنجاییکه بانک سرمایه متعلق به فرهنگیان است معاونت اقتصادی وزارتخانه باید طرحی در اندازد تا کلیه حقوق معلمین اعم از باز نشسته و شاغل به این بانک واریز شود. از دیگر سو این معاونت می تواند با جذب و هدایت سرمایه های خرد فرهنگیان به این بانک ، ضمن تقویت بنیه مالی آن، در پروژه های عظیم کشور مشارکت نماید. این اقدام ، گام موثری در جهت حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی بوده و کمک شایانی به رشد اقتصادی کشورخواهد نمود.از این رهگذر ، اعطای تسهیلات ویژه به معلمین عزیز میسر شده و وزارت آموزش و پرورش از یک دستگاه صرفا مصرفی هزینه بر به نهادی درآمد زا مبدل خواهد شد.و این یعنی کاهش بار مالی سنگین وزارتخانه از دوش دولت .بدین ترتیب هم آموزش و پرورش برای همیشه از کاسه گردانی خلاص خواهد شد و هم دولت سرافرازانه سر خود را در برابر بیش از یک میلیون معلم، دوازده میلیون دانش آموز و میلیونها پدر و مادر و دیگر شهروندان بالا خواهد گرفت.

جناب آقای رییس جمهور!

در فرجام کلام به عرض می رسانیم ، همانگونه که بدرستی فرمودید گردش سانتریفیوژهای هسته ای منوط به گردش چرخهای صنعت کشور است ، ولی نباید از یاد برد که رونق صنعت کشور نیز مشروط به گردش چرخ معیشت معلمین است ، اینطور نیست؟

شهر خالیست ز عشاق بود کز طرفی مردی از خویش برون آید و کاری بکند

توفیق روزافزونتان را از خداوند علیم ، یکتا معلم جهان آرزومندم .




تاريخ : ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ | | نويسنده : ارتباطات قرارگاه ضد صهيونيستي كميل |

دارک وب (به انگلیسی: Dark Web) یا وب تاریک به شبکه‌ای گفته می‌شود که در دسترس عموم نبوده و بیشتر برای مقاصد غیرقانونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ردیابی فعالیت‌های آن و شناسایی افراد در آن دشوار یا غیرممکن است. در این شبکه اطلاعات جامعی نهفته شده که افراد ناشناس آن‌ها را مدیریت می‌کنند، فروشندگان مواد مخدر، هکرها، تروریست‌ها و افراد سودجو غالباً این دسته از افراد را تشکیل می‌دهند. دارک وب بخش کوچکی از وب پنهان است.

دارک وب سایت‌هایی است که برای عموم قابل مشاهده است اما توسط آی‌پی‌های مخفی سرور اجرا می‌شوند. در این شبکه تمامی اطلاعات به صورت آنلاین و با پسوردهایی محافظت شده‌اند. برای دسترسی به اطلاعات آن باید از چندین پِی‌وال‌ها گذشته و از نرم‌افزارهای به خصوص استفاده کرد. هر کاربری می‌تواند به سادگی از این وب‌سایت‌ها بواسطه سرویس هایی همچون هیدن ویکی دیدن کند. بسیاری از این وب‌سایت‌ها از موتورهای جستجو بهره نمی‌گیرند، از این‌رو جستجو در جستجوگرها برای پیدا کردن آنها تقریباً با شکست مواجه می‌شود. اغلب این وب‌سایت‌ها که آنها را برای مخفی سازی هویتشان از ابزار رمزگذاری تور بهره می‌گیرند و پسوند .onion را دارند. همچنین بیشتر اطلاعات دارک وب در پایگاه داده‌هایی نظیر LexisNexis ذخیره می‌شود.

اگرچه این دو به جای یکدیگر بکار گرفته می‌شوند اما در اصل این دو به یک موضوع مشابه اشاره نمی‌کنند. دیپ وب به تمام وب سایت‌هایی اشاره می‌کند که نمی‌توان آنها را از طریق موتورهای جستجوگر پیدا کرد. دارک وب بخش کوچکی از دیپ وب می‌باشد. دیپ وب شامل تمام اطلاعات غیرقابل رهگیری همچون وب سایت‌ها ایمیل، دیتابیس‌ها و… می‌شود. اما در مورد دارک وب قضیه تنها در خصوص تفاوت‌های تکنیکی است به این معنا که در این حوزه محصولات و خدماتی ارائه می‌شود که غالب مردم به دنبال آن نیستند و تنها عده معدودی به دنبال آن می‌گردند مثل سایت‌های مواد مخدر. سایت‌های غیرقانونی در دیپ وب را دارک وب می‌گویند


موضوعات مرتبط: آموزش ، راههای نفوذ ، سرویسهای مجانی در اینترنت ، سیستمهای اطلاعاتی
برچسب‌ها: دارک وب , وب تاریک , Dark We , LexisNexis


تاريخ : ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ | | نويسنده : ارتباطات قرارگاه ضد صهيونيستي كميل |

چه موادخوراکی می توانند به نیروی جنسی آسیب برسانند و باعث کاهش و ایجاد اختلال در آن شوند این خوراکی ها نه تنها برای سلامتی افراد مضر هستند بلکه بر قوای جنسی آنان نیز تاثیرات منفی میگذارند می خواهیم با مضرترین و مفیدترین آنان شما را آشنا کنیم!

یکی از عواملی که تاثیر مستقیم بر روابط زناشویی دارد میل جنسی است. کاهش میل جنسی ممکن است باعث بروز مشکلاتی در زندگی زوجین شود. یکی از عوامل تاثیر گذار در کاهش میل جنسی مواد غذایی و نوع تغذیه می باشد.

اما کمتر حرفی در مورد تأثیر مواد غذایی و خوراکی بر میل جنسی زده می شود، این در حالی است که همه کارشناسان و خود ما از اهمیت نقش این غریزه در زندگی خودمان با خبر هستیم.

به همین دلیل در این گزارش شما را با غذاهایی آشنا می کنیم که موجب کاهش میل جنسی می شود و بر نحوه ترشح هورمون ها در بدن اثر منفی دارند:

گوشت قرمز

پارسینه نوشت: از آنجایی که برخی انواع گوشت قرمز حاوی مقداری هورمون های اضافی هستند، مصرف بیش از حد آنها می تواند تعادل طبیعی هورمون ها در بدن را بر هم بزند. به طور کلی، گوشت های قرمز منبعی غنی از پروتئین و روی هستند که به تقویت ماهیچه ها کمک می کند و مانع از تجمیع چربی ها می شود. در نتیجه، مصرف به اندازه این گوشت لذیذ هم به بدن شما نفع می رساند و هم اینکه مانع آسیب دیدن قوای جنسی شما می شود.

دانه سویا

در حالی که دانه های سویا منبعی سرشار از پروتئین هستند، مصرف مقدار زیادی سویا در هر روز موجب کاهش تستسترون، کاهش تعداد اسپرم و در نتیجه کم شدن میل جنسی می شود.

نعنا

احتمالاً از دیدن نام نعنا در این فهرست تعجب کرده اید، ولی نعنا به طرز شگفت آوری میل جنسی انسان به خصوص مردان را سرکوب می کند. جوهر نعنا، اثر مستقیمی بر کاهش تستسترون و به دنبال آن کاهش میل جنسی می شود.

شیرین بیان

این گیاه که عموماً در صنعت شکلات سازی، چای گیاهی و برخی نوشیدنی ها استفاده می شود، حاوی مقدار قابل توجهی فیتواستروژن است که اثر منفی بر سطح تستسترون دارد. طبیعی است، چنین عاملی میل جنسی را به شدت کاهش می دهد.

شکلات

شکلات یکی از محبوب ترین و لذیذترین خوراکی های است که هر فردی در زندگی تجربه می کند، خوراکی که ترکیبات آن موجب ترشح هورمون شادی یعنی اندروفین می شود. گرچه، شادی و خوشحالی یکی از نعمت های بی نظیر در زندگی است، ولی همین خوراکی هوس انگیز کسالت، کرختی و کاهش میل جنسی را به دنبال دارد.

غذاهای سرخ کرده

خوراکی های سرخ شده نه تنها برای سلامتی ما مضر هستند و موجب چاقی می شوند، بلکه بر زندگی جنسی ما هم اثر مخربی دارند. چربی های ترنس موجود در این غذاها که موجب تولید بیش از حد اسپرم در بدن می شود، تأثیر مستقیمی بر کاهش میل جنسی زنان و مردان می شود.


موضوعات مرتبط: آموزش ، خانه و خانواده
برچسب‌ها: آسیب جنسی , خوراکی , مواد غذائی , قوای جنسی


تاريخ : ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ | | نويسنده : ارتباطات قرارگاه ضد صهيونيستي كميل |

بعضی عادت دارند که مرغ را با پوست می‌پزند و در مقابل عده‌ای آن را آلوده می‌انگارند و حین شستن، از گوشت جدایش می‌کنند. همیشه این سوال ذهن‌ها را به خود مشغول می‌کند که آیا پوست مرغ قابل مصرف است و صحیح است که همراه مرغ پخته شود یا نه. پاسخ به این سوال به اطلاعات اولیه‌ای از مرغ نیاز دارد. اگر از بهداشت، سلامت و ارگانیک بودن مرغ اطمینان دارید، پوست آن هم آلوده نیست و پخته شدنش همراه گوشت ضرری ندارد.

اما اگر از ارگانیک بودن مرغ مطمئن نیستید، بهتر است پیش از پخت، پوست را جدا کنید و دور بیندازید. چون اگر مرغ مشکلی داشته باشد، پوست آن هم از آلودگی در امان نخواهد بود. ضمن اینکه در پوست مرغ چربی‌های متعددی وجود دارد و از قضا می‌تواند محل تجمع آلودگی هم باشد.


موضوعات مرتبط: آشپزی
برچسب‌ها: مزغ , سلامت , آشپزي , بهداشت


تاريخ : ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ | | نويسنده : ارتباطات قرارگاه ضد صهيونيستي كميل |

 

هلاکت فرمانده سیاسی نظامی گروهک تروریستی «انصارالفرقان»

به دست سربازان گمنام امام زمان (عج)

در ادامه اقدامات موفقیت آمیز سربازان گمنام امام زمان (عج) در سال گذشته و اوایل سال جاری علیه گروهک‌های تروریستی ، روز گذشته یک عملیات موفقیت‌آمیز در جنوب شرق کشور در منطقه سیستان و بلوچستان انجام شد.

در این عملیات «هشام عزیزی» معروف به «ابوحفص البلوشی» فرمانده سیاسی نظامی گروه تروریستی انصارالفرقان، به همراه دو نفر از همراهانش به هلاکت رسیدند.

 گروه انصارالفرقان با حمایت مالی و تسلیحاتی و هدایت ترویست های غربی ـ عربی منطقه، اواسط سال گذشته برای ایجاد ناامنی، ترور و انفجار در جنوب شرق تشکیل شد.

با تسلط اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و رصد اطلاعاتی فعالیت این گروه در خارج و داخل کشور، موفق شدند اواخر اسفند سال ۹۳ یکی از عناصر این گروهک را به هلاکت برسانند.

تعدادی از عناصر این گروهک به خارج از کشور و استان های جنوبی متواری شدند که با پیگیری های اطلاعاتی، تعدادی از این‌ها دستگیر شدند و ادامه فعالیت های اطلاعاتی شروع شد که این امر، منجر به هلاکت رسیدن هشام عزیزی شد.

از این گروهک تروریستی تعدادی اسلحه، نارنجک، مواد منفجره و بمب کشف شد.

وجود هیچ جریان ضد امنیتی را برنمی‌تابیم

راهبرد جمهوری اسلامی ایران و وزارت اطلاعات در منطقه، استقرار امنیت پایدار است و هیچ جریان ضد امنیتی را برنمی‌تابد؛ ضمن اینکه هشدار می دهد که امنیت منطقه با همکاری تمام کشورهای منطقه قابل تامین است، لذا آمادگی خود را برای همکاری با کشورهای منطقه اعلام می کند.

با توجه به دخالت مستقیم سرویس های اطلاعاتی برخی کشورها در هدایت مالی و تسلیحاتی این گروهک تروریستی، جمهوری اسلامی حق خود را برای پیگیری در مجامع بین المللی محفوظ می داند.

تامین امنیت پایدار در کشور جمهوری اسلامی ایران محصول همکاری همه دستگاه های نظامی، انتظامی، مرزبانی، امنیتی و همراهی علما و بزرگان منطقه و همکاری مردم بزرگ ایران بالاخص مردم سیستان و بلوچستان است که در ضربه زدن به گروهک های تروریستی قابل تقدیر است.

ترور، حمله به پایگاه ها و ترور طرفداران نظام جمهوری اسلامی و مراکز اقتصادی بیشترین هدف گروهک تروریستی انصارالفرقان بوده است.

سخنگوی جیش‌العدل ۱۸ فروردین امسال در کراچی به هلاکت رسید

«سعید ترکمان زهی» معروف به «ملا معاذ» سخنگوی گروه تروریستی جیش‌العدل در تاریخ ۱۸ فروردین سال جاری در ساعت ۹ تا ۱۰ شب در حوالی منزلش در کراچی پاکستان به هلاکت رسیده است.

سعید ترکمن زهی صبح همان روز (۱۸ فروردین ۹۴) به عنوان سخنگوی جیش العدل خبر به شهادت رسیدن ۸ نفر از مرزبانان جمهوری اسلامی ایران را توسط این گروه که در تاریخ ۱۷ فروردین ۹۴ انجام شده بود، اعلام کرد و مسئولیت آن را برعهده گرفت و شب همان روز در کراچی پاکستان به هلاکت رسیده است.

سعید ترکمان زهی در چندین عملیات علیه مرزبانان جمهوری اسلامی در منطقه شرکت داشته است.




تاريخ : ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ | | نويسنده : ارتباطات قرارگاه ضد صهيونيستي كميل |

روني كلمن

روني كلمن

روني كلمن

 




تاريخ : ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ | | نويسنده : ارتباطات قرارگاه ضد صهيونيستي كميل |

 « در مرور تیتر اخبار دیروز ، چشمم به خبری افتاد که روی آن ایستادم و متن آن را خواندم. ظاهرا قرار است کمبود گوشت کشور پس از برزیل و استرالیا و دیگر کشور‌ها، این بار از کشور هند تامین شود و احتمالا این معامله برمی‌گردد به مسئله تحریم‌های اعمال‌شده به کشور که نمی‌توانند پول نفت فروخته‌شده را نقدا از هندی‌ها پس بگیرند و به جای آن مجبورند هر آشغالی را که می‌شود از هند وارد کنیم تا پول تسویه شود.»

«از آنجا که خودم مدتي در این کشور اقامت داشته‌ام، در مورد بوفالوهای هندی در یک کلمه باید بگویم که این بوفالو‌ها در زندگی هندی‌ها نقش خوک را بازی می‌کنند و زندگی و خوراک آنها از وضعیت خوک‌ها پلید‌تر و کثیف‌تر است.

اولا اینکه تصور نکنید یک یا چند مجتمع دامداری مدرن و بهداشتی برای پرورش و کشتار بوفالو‌ها در آن کشور وجود دارد و ذبح آنها هم به صورت شرعی و رعایت بهداشت فردی و محیطی انجام می‌شود. چنین چیزی در هند قابل تصور نیست. در ثانی، این بوفالو‌ها به صورت گله‌ای در اطراف مرداب‌ها و تالاب‌های بسیار آلوده و متعفن‌شده توسط انسان‌هایی که در‌ همان جا‌ها و بین همین بوفالو‌ها به طرز وحشتناکی کثیف زندگی و تغذیه می‌کنند و ناقل بسیاری از ویروس‌ها و میکروب‌ها و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام هستند، زندگی می‌کنند.

مردمانی که با این بوفالو‌ها زندگی می‌کنند اصلا نمی‌دانند محلی به نام سرویس بهداشتی (دستشویی یا توالت) یا حمام وجود دارد و این کار‌ها را در فاصله چند متری از محل زندگی و در فضای باز انجام می‌دهند و این بوفالو‌ها هم همانجا در حال تغذیه هستند.

کافی است یک نفر فقط با قطار مثلا از بمبئی به طرف دهلی برود تا شاهد هزاران صحنه این‌چنینی در فاصله چند متری ریل باشد.

به هر حال از ما گفتن ؛ کاری که از دستمان بر می‌آید تا بعد‌ها مورد سرزنش وجدانمان

قرار نگیریم
 




تاريخ : ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ | | نويسنده : ارتباطات قرارگاه ضد صهيونيستي كميل |

امام هادي

زندگينامه امام هادي را در ادامه مطلب مطالعه بفرمائيد




تاريخ : ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ | | نويسنده : ارتباطات قرارگاه ضد صهيونيستي كميل |

 

۱.۲ میلیون درس خوانده بیکار و۵.۷ میلیون نفر که فقط برای مدرک درس خوانده اند. بیشترین بیکاران در رشته های کامپیوتر، صنعت و فناوری، معماری و ساختمان، محیط زیست، کشاورزی، جنگلداری و شیلات هستند

مهم ترین معضل فعلی کشور در بخش اشتغال و بازار کار؛ بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی است که عموما پس از فراغت از تحصیل و آماده شدن برای ورود به عرصه کار و تولید با مشکلات جدی مواجه می شوند. در شرایط فعلی، مسائل مربوط به بیکاری تقریبا در تمامی رشته های دانشگاهی حتی در مهندسی و پزشکی نیز وجود دارد.

دو دهه پیش که خانواده ها فرزندان خود را برای ادامه تحصیل در دانشگاه های کشور تشویق می کردند هرگز فکر نمی کردند که در آینده ای نه چندان دور، تحصیلات دانشگاهی به معضلی برای ورود جوانانشان به عرصه اجتماع تبدیل خواهد شد.

کارشناسان معتقدند دانشگاه همانقدر که می تواند به افزایش دانایی ها و آگاهی افراد کمک کند به همان میزان نیز می تواند شدیدا ذائقه جوانان را برای کار تغییر دهد به نحوی که اغلب جوانان پس از طی دوران تحصیل خود برای ورود به بازار کار و پذیرش پیشنهادهای شغلی با مشکل مواجه می شوند.

آنها فکر می کنند که تنها در رده های مدیریتی و مشاغل پشت میزنشینی باید وارد شوند و اساسا اگر قرار بود وارد مشاغل ساده، فنی، مهارتی و کارگری شوند راه دانشگاه را در پیش نمی گرفتند؛ بنابراین قالب شدن این دیدگاه در بین جوانان دانشگاه رفته، باعث می شود تا معضل بیکاری آنها به بزرگترین مسئله داخلی دولت تبدیل شود.

معضلی به نام بیکاری تحصیل کرده ها

از سویی، کارشناسان بازار کار و کارفرمایان می گویند آنچه که جوانان از دانشگاه ها می آموزند منطبق بر نیازهای روز بازار کار کشور نیست و اساسا چنین نگاهی که شاید لازم باشد برای دوره ای پذیرش دانشجو در برخی رشته ها به دلیل اشباع بازار متوقف شود، وجود ندارد.

دانشگاه ها سالیان متمادی است که با ایجاد رشته های گوناگون مرتبط و بدون ارتباط با بازار کار کشور در حال تشویق جوانان به ورود به عرصه های تحصیلی هستند بی آنکه لازم بدانند پژوهشی کاربردی انجام دهند تا مشخص شود آیا واقعا امروز تحصیلات آکادمیک توان رفع نیازهای بازار کار کشور را دارد و یا خیر؟ همچنین این پرسش باید جواب داده شود که تا چه زمانی لازم است دانشگاه ها در تمامی رشته ها دانشجو تربیت و به صف بیکاران اضافه کنند، بدون اینکه لحظه ای برای کار آنها فکری شده باشد؟

به عقیده کارشناسان، نگاه کسب درآمد دانشگاه ها از پذیرش دانشجو و فرار از پذیرش هرگونه مسئولیت درباره اشتغال و پس از تحصیلات دانشگاهی افراد باعث شده تا امروز دست کم یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از خروجی دانشگاه ها تجربه تلخ بیکاری را بچشند.

وزارت کار در تازه ترین گزارش خود درباره وضعیت اشتغال و بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی و بیکارترین رشته های دانشگاهی کشور اعلام کرد: جامعه فارغ التحصیل یا در حال تحصیل سرمایه انسانی هر کشوری محسوب می شود. امروزه منطبق نبودن رشته های تحصیلی با نیاز بازار کار یکی از مشکلاتی است که گریبان بسیاری از دانش آموختگان دانشگاهی را گرفته است.

در یکی دو دهه اخیر جامعه با گرایش روزافزون جوانان برای ورود به دانشگاه ها مواجه بوده و این روند همچنان ادامه دارد. این مساله به حدی رسیده که امروز در بسیاری از رشته های دانشگاهی که جوانان از آنها فارغ التحصیل می‌شوند، بازار کاری وجود ندارد و به اصطلاح بازار کار بسیاری از رشته اشباع شده است.

۵.۷ میلیون نفر درس خواندند تا مدرک بگیرند

باقی ماندن این شرایط درباره اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی و بی توجهی دانشجویان به لزوم کسب مهارت های شغلی مورد نیاز بازار کار، باعث شده تا همواره نرخ بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی که انتظار می رود باید در وضعیت مناسبی باشد، بیش از سایر گروه ها در کشور باشد.

بنابراین یکی از دغدغه های کنونی کشور افزایش فارغ التحصیلان و دانش آموختگان آموزش عالی و جذب آنان در بازار کار است. در این میان، از یکسو خیل عظیم دانش آموختگان دانشگاه ها در کشور و رشد قابل توجه آنان و از سوی دیگر ناسازگاری مهارت های گروهی از آنان با فرصت های شغلی موجود، این احتمال را تقویت کرده که این ظرفیت و فرصت بزرگ، تبدیل به تهدیدی بزرگتر شود.

در همین راستا با نگاهی به نرخ بیکاری در بین فارغ التحصیلان دانشگاهی مهم ترین سوالی که به ذهن می رسد این است که دانش آموختگان چه رشته هایی بیشترین درصد بیکاران جامعه را تشکیل می دهند؟

از حدود ۱۱.۲ میلیون نفر جمعیت دارای تحصیلات عالی و یا در حال تحصیل در کل کشور، متاسفانه ۵.۷ میلیون نفر (۵۱.۴ درصد) غیرفعال هستند. به عبارت دیگر بیش از نیمی از جمعیت فارغ التحصیل یا در حال تحصیل دانشگاهی هیچ نقشی در تولید ندارند. همچنین ۴.۴ میلیون نفر (۳۹ درصد) شاغل و ۱.۲ میلیون نفر (۹.۲ درصد) بیکار هستند.

۶ گروه از بیکارترین رشته های تحصیلی

در سال ۱۳۹۲ حدود ۵.۹ میلیون نفر جمعیت دارای تحصیلات عالی و یا در حال تحصیل را مردان تشکیل داده اند که متاسفانه ۲.۳ میلیون نفر (۳۹.۰ درصد) از آنان غیرفعال هستند. همچنین حدود ۵.۱ میلیون نفر جمعیت دارای تحصیلات عالی و یا در حال تحصیل به زنان اختصاص دارد که از این جمعیت نیز حدود ۳.۴ میلیون نفر جمعیت غیرفعال (۶۵.۶ درصد) بوده اند.

نرخ بیکاری جمعیت فارغ التحصیل یا در حال تحصیل در سال ۱۳۹۲ برای گروه مردان و زنان در کل کشور ۱۸.۹ درصد برای گروه مردان ۱۲.۸ درصد و برای گروه زنان ۳۱.۳ درصد بوده است. بیشترین نرخ بیکاری در گروه مردان در بین گروه های عمده رشته تحصیلی، به ترتیب مربوط به رشته های تحصیلی علوم کامپیوتر (۲۲.۳ درصد)، صنعت و فناوری (۲۱.۸ درصد) و معماری و ساختمان سازی ۲۰.۸ درصد است.

همچنین نرخ بیکاری در گروه زنان در بین گروه های عمده رشته تحصیلی، به ترتیب مربوط به رشته های تحصیلی حفاظت محیط زیست ۵۷.۷ درصد، کشاورزی، جنگلداری و شیلات ۵۶.۲ درصد و معماری و ساختمان سازی ۵۵.۵ درصد بوده است.

بر اساس این نتایج، بیشترین نرخ بیکاری جمعیت فارغ التحصیل یا در حال تحصیل دانشگاهی به ترتیب به استان های لرستان ۲۹.۵ درصد، کهگیلویه و بویراحمد ۲۷.۸ درصد و فارس ۲۷.۱ درصد اختصاص دارد. همچنین کمترین نرخ بیکاری مربوط به استان هرمزگان ۶.۲ درصد است.

 




تاريخ : ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ | | نويسنده : ارتباطات قرارگاه ضد صهيونيستي كميل |

در چند ماه گذشته گزارش ها و مصاحبه هايي منتشر شد كه درآمد پزشكان متخصص ايراني را با همكارانشان در ايالات متحده و اروپا مقايسه كرده بود.

دکتر مسعود پزشكيان وزير اسبق بهداشت و عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس از درآمد ۷ برابري متخصصين ايراني در مقايسه با پزشكان آمريكايي (نسبت به درآمد سرانه) سخن گفته و دکتر حسن طريقت منفرد که او هم سابقه وزارت بهداشت را دارد، عنوان کرده است كه درآمد يك ساعت كار در بخش خصوصی ايران برابر با ۲۰۰ ساعت كار پزشكان فوق تخصصي آلمان است. اما اين اظهارات با واكنش شديد دکتر سید حسن هاشمي وزير بهداشت، دولت یازدهم مواجه شد.

وي اين قبیل افراد را متهم به بيسوادی، منفی گرایی فرهنگی، كم اطلاعي و نگرانی از منافع خود كرد و جامعه پزشكي را به پاسخ دادن تشویق کرد. در همین ارتباط دکتر علیرضا زالی رئيس کل سازمان نظام پزشكی ایران گفته است که «درآمد بالای پزشكی سرابی بيش نيست»!

 

متن كامل را حتما در ادامه مطلب مطالعه بفرمائيد

 




تاريخ : ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ | | نويسنده : ارتباطات قرارگاه ضد صهيونيستي كميل |

نرم افزاری نام آشنا در زمینه بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز است، این برنامه با رفع باگ های موجود در ریجستری سبب افزایش سرعت می شود

Registry Life

به گزارش سرویس فضای مجازی پايگاه كميل ؛ ریجستری را باید قلب و نقطه حیاتی ویندوز دانست، تقریبا می توان گفت سرعت و میزان کارایی ویندوز بستگی به قدرت و سلامت ریجستری دارد، زیرا اکثر برنامه ها در ریجستری قرار می گیرند و نصب هر برنامه می تواند به صورت مستقیم بر روی آن تاثیر بگذارد. گاهی اوقات ممکن است مجموعه ای از مشکلات کوچک سبب کاهش کارایی ریجستری و ویندوز به صورت چشمگیر شوند، برای رفع اخطارهای موجود در بخش ریجستری می توانید از نرم افزار کاربردی Registry Life استفاده کنید، برنامه علاوه بر بهینه سازی ریجستری می تواند سرعت آغاز به کار برنامه ها را به صورت محسوسی افزایش دهد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز و حجم کم، شناسایی و رفع انواع مشکلات ریجستری، سرعت بالا در اسکن ریجستری و ... اشاره کرد. از تغییرات مهم نسخه جدید باید به مواردی چون: افزایش سرعت بررسی و ترمیم، رفع باگ های موجود در ویندوزهای مختلف و ... اشاره کرد.

پايگاه اينترنتي كميل

پسورد فايل زيپ : www.yaaghubi.com

 




تاريخ : ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ | | نويسنده : ارتباطات قرارگاه ضد صهيونيستي كميل |
.: :.